čtvrtek 28. března 2013

XXIII. Telefon, banka, byt a banka


Středa:

Skoro 3 měsíce, tak dlouho mi trvalo, než jsem si pořídila anglickou SIMku. Pořád jsem to odkládala, ale při shánění bytu je to docela potřebná věc. Co mě zarazilo, když jsem vešla do obchodu (ano ještě pořád je tu dost věcí, které mě zaráží), že ochranka za mnou zamkla dveře. Musela jsem vyplnit osobní údaje a dostala jsem SIMku, obyčejnou dobíjecí. Po zaplacení mi ten übersamec dveře zase odemkl. Oddechla jsem si velmi slyšitelně.

Nerada přiznávám, že jsme ještě nebyli schopní založit bankovní účet. Zkusili jsme třetí banku. Ozbrojeni dvěma ID průkazy, NI číslem a nadějí, že to bude stačit. Nedostatek se tentokrát objevil v tom, že jsme neměli domluvenou schůzku. Při domlouvání schůzky milý pan úředník popotahoval takovým způsobem, že jsem měla chuť zaběhnout pro odsávačku hlenů. Kde mimo Evropu je ještě zvykem smrkat? Nezažila jsem nikoho tmavšího, kdo by s tímhle úkonem byl seznámen. Otevřu tu školu "Nauč se smrkat, nebo tě kopnu zpátky do buše".

Večer jsme si byli podívat na nabídku jiného spolubydlení. Připadala jsem si jak v pohádce. Jen 2 spolubydlící, naprosto sympatičtí a 2 kočky. Byt útulný, atmosféra nepopsatelná, cena příznivá. Akorát, že nejsme jediní zájemci a taky nám smlouva končí 14. a oni mají volno od 26. Vyprávěli jsme, jak vypadá naše současné spolubydlení, a myslím, že nás litovali natolik, že by si nás tam i nechali. Možná se zeptám šéfa, jestli si do kanclu taky nemůžu dát postel.

Už 3 pokoje si stěžovaly majiteli na Abdula, tak uvidíme, co se bude dít. Sice se chci stěhovat tak jako tak, i kdyby ho vyhodili, ale to mi nebrání v tom, udělat maximum pro znepříjemnění jeho života.

Čtvrtek:

Dnes jsme měli schůzku v bance domluvenou na desátou, tak jsme se tam 10 minut po desáté ukázali a čekali jsme jen chvilku. Chtěli potvrzenou adresu, kde bydlíme, nájemní smlouva ale prý není dostatečný důkaz. Naštěstí to nijak dál už neřešili a začal se zakládat účet. Při zakládání se ptají na příjmy, kolik týdně utratíme za jídlo/oblečení, kolik platíme nájem, a kolik útržků toaletního papíru spotřebujeme za den. Naše aura musí mít fakt hodně divoké barvy, protože jim spadl systém a tím pádem jsme stále bez účtu.

Zvukový záznam zpěvu stále nemám v mp3 formátu (nejsem s počítači úplně kámoš), tak aspoň fotka Božky. Pro necenzurovanou verzi si mi napište.

Žádné komentáře:

Okomentovat