pondělí 11. března 2013

XIV. Párty


Máme za sebou první pořádnou párty v centru. Konečně! A jako bonus to byla rovnou párty maškarní. To je něco pro mě, týden jsem řešila, co si udělám za kostým a další týden to, jak ho udělám.

Původní plán byl jít za Grumpy cat, ale ne všichni jsou takoví nadšenci do internetu a ví, o co jde. A taky ty barvy na obličej nevoněly zrovna důvěryhodně. Už takhle nemám pleť zrovna sametově hebkou.



Zleva: Grumpy Magda; Grumpy cat


Nakonec zvítězila žirafa, s mou výškou ideální a náklady na kostým minimální. Stačilo koupit za libru punčochy, fixy na nábytek, čelenku a barevný papír, respektive štos barevných desek (ukázalo se, že jen barevný papír by mě vyšel o polovinu více).



Ve vlaku jsem poutala víc pozornosti, než je mi milé. A to jsem neměla přidělaný ani ocásek. Spousta holek nosí leopardí punčochy/legíny, co je na žirafě tak výjimečného?

Na to, že to byla jen párty pro zvané a podmínkou byl kostým, bylo tam 50% lidí oblečených tak nějak normálně. Kostýmy slečen spočívaly v tom, že z policistky bude sexy policistka a z pirátky sexy pirátka. Z lehké ženy ještě lehčí. Opravdu silný nedostatek nápaditosti a sebeironie.

Malé pivo v lahvi (ano, velký výběr) vyšlo v přepočtu na 100 Kč. Jsem opravdu ráda, že moje alkoholová snášenlivost je vcelku nízká a neutratila jsem celé úspory na to, aby mi hudba přišla příjemná. Uznávám, že indické disco a podobné věci nejsou úplně můj šálek čaje.



Příště se zas vyřádím na Abdulovi, obávám se, že jsem nedosáhla takové duševní vyrovnanosti, abych v klidu přešla to, že mi zmizela chňapka a další kuchyňské náčiní.

Další díl k přečtení ZDE.

Žádné komentáře:

Okomentovat