čtvrtek 21. března 2013

XXI. V práci

Dát místo mýdla olej se nakonec ukázalo být dobrou zbraní proti krádeži. Slyšela jsem nějaké klení z koupelny a hle, dali si tam mýdlo vlastní. Jen Božka je tak blbá, že si nevšimla, že vanu nemyje saponátem, ale olejem.

Dnes se mi povedlo něco neuvěřitelného - dorazila jsem do práce včas. A hned jsem zjistila, že je kolega nemocný a šéf má spoustu lítání. Telefon dal kolegovi z vedlejší (rozuměj konkurenční) kanceláře, aby vyřídil případné hovory. To jsem na něj jakože dotčeně koukla, že nejsem až tak neschopná, abych nezvedla telefon. Uznávám, že telefony nemám ráda, a když zvoní, tak sáhnu rychle po svačině a narvu si do úst několik toastů, nebo předstírám záchvat rýmy. Ale i tak, tohle od něho nebylo hezké. Šéfík se omluvil, že si myslel, že je mi nepříjemné zvedat telefony (všímavý pán), no to sice je, ale jednou to holt udělat musím…

Jeho zařizování spočívalo v nákupu barvy a malířského válečku. On se, ehm, stěhuje do kanceláře. To by mě zajímalo, co doma provedl, jeho verzi, že je to kvůli práci, mu moc nežeru. Už jen proto, že za x hodin jsem zvedla jeden telefon a vyřídila jednu zakázku. Leda, že by nabízel ještě rozšíření služeb i na nějaké intimní, ke konci pracovní doby už tam opravdu měl i postel.

Taky jsem chtěla poznamenat, že nám před týdnem zmizel kolega, který má na starost webovky. Bylo nám řečeno, že se musel vrátit do Itálie. Nějaké rodinné trable či co. Neměla jsem důvod to nějak rozebírat a nevěřit té historce. O to vtipnější bylo, když jsem se dozvěděla pravý důvod jeho absence. Je ve vazbě a čeká na soud, sexuální obtěžování, prý. Co dodat. Proč tu vlastně ještě čekám něco normálního?

Nepřehlédněte dole malou anketu a pro ty, kteří rádi stalkují na FB, jsem si ZDE udělala stránku.

Žádné komentáře:

Okomentovat