úterý 30. dubna 2013

37. Pondělí


Zvuk budíku. To tak, odložila jsem ho o pár dalších minut. Nebo jsem si to alespoň myslela, po půl hodině jsem si všimla, že těch 9 minut, o které se to odkládá, je nějak příjemně dlouhých. Slunko svítilo, tak jsem si vzala z praxe volno. Původně měl mít volno i drahý, ale jeho indický kolega se bouchl do prstu a byl z toho tak špatný, že nemohl do práce. Takže ho tím pádem připravil o jediný volný den z týdne. Proč ne. Původní plán byl navštívit ZOO. Koukala jsem na stránky, cena už mě ani nešokovala, ale fakt, že osoba mladší 16 let musí jít pouze s doprovodem, opět otřásl mou důvěrou v logiku tohoto města.

Hodila jsem na sebe tričko s nápisem: Oh shit, it's Monday a začala jsem se zlidšťovat. Voda je tady tak tvrdá, že by se jí dal někdo i zmlátit. A právě kvůli tomu mám na hlavě lehké závěje lupů, nádhera. Vždycky se mi to podaří aspoň nějak zamaskovat, popřípadě odvát fénem. To by mi ale nesměl zkratovat. Než přijde nový, budu asi běhat po bytě v kruzích a urychlovat schnutí touto přirozenou cestou. Vlasů mám tolik, že než stihnout bez fénu uschnout, už se začínají znovu mastit.

Zajeli jsme aspoň do města, abychom koukli po pracovních agenturách, které jsme ovšem nenašli, a ne, vůbec si nemyslím, že to byla vina drahého. Aby ta cesta vlakem nebyla až tak zbytečná (pach moče ze sedaček byl mimořádně výživný), zahráli jsme si na turisty, já si podrbala strážní koníky (jako dokonalou kamufláž se u toho nechávám fotit a nevypadám až tak úchylně) a jelo se zase domů.Vznikla z toho aspoň perfektní momentka.


Dostaly se mi nějaké zvěsti z našeho bývalého domu hrůzy. Naši kamarádi se každým dnem mají stěhovat a na rozdíl od nás opravdu poslali dopis s oznámením. Je to přesně měsíc a ještě jim na to nikdo neodpověděl, telefony agentura nebere a na zanechané zprávy neodpovídá. Do baráku chodí jedna složenka za druhou, nikdo je nevyzvedává. A co je ještě lepší, složenky začaly chodit na jména nájemníků, takže naše Estonka dostala účet za vodu 550 Liber, tolik platí se nájem za celý měsíc a to prý včetně energií, tak kde se stala chyba. A sporák je stále rozbitý. Můžu si gratulovat, že už jsme pryč.

Žádné komentáře:

Okomentovat