úterý 9. dubna 2013

31. Seru na římské číslice

Odpočítávám sekundy. Už brzo, fakt brzo z tohohle blázince vypadneme. Bohužel depozit nedostaneme. Šéfik si to asi nepřečetl pořádně, ale radši na mizině, než zavřená v kazajce a houpající se na posteli ze strany na stranu.

Ráno jsem se necítila zrovna svěže, ale do práce jsem dolezla. Po pár hodinách jsem se doplazila domů se zimnicí a bolavým úplně vším. Jak jsem si tak ležela, mrzla a umírala, šel mi drahý uvařit čaj. Než se dostal do kuchyně, byl zastaven naším vůdcem, který mu vyprávěl, jak si máme vyhazovat ruličky. Na to jsme vyzráli už tím, že je máme označené. Kdo by nechtěl v něčem, co má být domov, označovat ruličky, aby předešel buzeraci. (Mimo jiné za tu stejnou věc buzeroval včera černocha od vedle a ještě mu povídal, že vůbec neni sobecký a panovačný, jak o něm tvrdíme, že chce jen klid v domě. Nejsem si jistá, jestli myslel peace nebo piss.) Po ruličkovém monologu přišla větší bomba. Božána prý našla v koupelně sopel. Jak mu naznačit, že nás její sběratelská vášeň nezajímá? Klidně si svoje úlovky může dávat za sklo a přidat dvojjazyčné popisky. Rozšíření slovní zásoby by jí vůbec neuškodilo. Ale já to vědět/vidět nechci.

Po někalikahodinovém spánku jsem si odskočila na záchod, jen co jsem spláchla a zavřela dveře do pokoje, naběhlo tam pořádkové komando o jednom členu a musel zkontrolovat, jestli jsem třeba nezkoušela avantgardné způsoby močení, nebo nevypouštěla náhodilé tělní výměšky po stěnách a stropě. Proč je vražda nelegální?

Sousedka ze spodního patra, ta Estonka s dospělým synem, kterého si Abdul ochočil, se už kvůli němu taky rozhodla stěhovat. Ale bohužel nemá "koule" na to, se s ním a Božkou nebavit. A co je ještě lepší, zásobuje je penězma, až tak se bojí. Je nebezpečný jak košík s koťaty, jak jsem zjistila. A pověděla nám největší drb za celou londýnskou éru - Božka byla v Polsku učitelkou. Na to mám jen jednu otázku. Jak, JAK je možné, aby něco s intelicencí pštrosího embrya učilo? Živé bytosti! Kolik poznamenaných duší, navštěvujícíh děstkého psychologa, musela způsobit?

Neptejte se, proč se radši nevyležim a nevyseru se na nějaké psaní. Důvod je víc než prostý, Rozmazlený fakan je na návštěvě a i spaní uprostřed stavby by bylo příjemnější.

Žádné komentáře:

Okomentovat