čtvrtek 14. července 2016

Ještě pořád den třetí

Po vodopádu jsme to vzali k Bledu, což je dost profláklé jezero. To se odrazilo i na koncentraci lidí, parkování jsme hledali celkem dlouho, ale nakonec jsme auto ustájili a šli se kochat. Voda mě fascinuje velmi, ale do ní vlezu jen zřídka. To už by muselo být tak 40°C ve stínu. Teda, aby to nevypadlo nevhodně, se sprchováním a ostatní hygienou problém nemám, jen nerada plavu. A vanu mám jen přiměřeně velkou, takže tuhle potíž tam řešit nemusím.


Komárů tam bylo tolik, že jsem vypadala jako zuřivá tanečnice moderních tanců, ale to nevadí, nekousl mě ani jeden!

Chvilku jsme sledovali lodičky na hladině a rozhodli se, že když už tu jsme, pronajmeme si taky jednu. No jo, ale to by nějaká musela být. Netrpělivě jsme čekali v roji komárů a turistů. Nevěděla jsem, koho mám odhánět dřív. Ha, jedna lodička se vracela, natěšená jsem stepovala a čekala, až bude volná.

"Kolik vás je?"

"Dva a pes."

"To je ale velká loď, jich je víc."

Uááá, tak jsme čekali dál, ale přijela, my se nalodili a Ronald na nás koukal, jestli jsme jako úplně blbí, nebo proč na tom má být. Naštěstí zas vyhrála jeho líná stránka, roztekl se na celou podlahu a kromě dýchání nevynakládal žádnou energii.


Další zastávka už byla na ubytování. Tentokrát u Bohinjského jezera. Poprvé jsme bydleli v hotelu. A poprvé jsme tam neměli toaleťák, funkční světlo a wifi šla jen na chodbě. Ale tak hlavně, že jsme měli ložnici, obývák, kuchyň i koupelnu. Jo a obří balkon! Jenže do toho si pr… neutřete. Priority, sakra, priority!



Žádné komentáře:

Okomentovat