úterý 7. března 2017

Jsem se tak narodila!

Doba, názory, móda. To všechno se mění. A je to naprosto v pořádku, nechceme zamrznout na místě, vývoj je potřeba a byli bychom hloupí, kdybychom se tomu aktivně bránili.

Ale!

Něco o vzestupu a pádu vyspělé kultury jsem si musela myslet, když mi na fejsbůku vyskočil ODBORNÝ KURZ PUDROVÉHO OMBRE OBOČÍ. To je špatně snad na všech frontách. Za sebou máme éru leukemických obočí přemalovaných černou úzkou linkou, odeznívá móda huňatých přírodních obočí, proč, sakra, nechce ze zemského povrchu odejít tohle? Kdo chce mít většinu obličeje zabranou něčím, co vypadá jako oddělená orlí křídla? Vystínované housenky, které se co nevidět dotknou?

Jak asi vypadá člověk, který za výše popsanou věc dá 7500,-? Aby to nebylo málo, je to permanentní. Miluju tetování. A často slýchám: "Jak to bude vypadat, až budeš stará?" Hnusně, celá budu vypadat hnusně. Ale ne tak hnusně, jako někdo, komu uvadnou na obličeji tyto organismy.

"Své znalosti si ihned vyzkoušíte na živých modelech."
Tak nevím, je potřeba vyzdvihovat, že je model živý? Uznávám, že mi taky připadá dost nereálné, že by se tomu nezemřelý člověk nebránil, ale tohle vzbuzuje zbytečně moc otázek. Bude model omámený? Je to nevyléčitelný případ deprese a zabít by se chtěl tak jako tak?

"Jsme školeni nejlepšími mistry v oboru v zahraničí." Jeden z nich se jmenuj Sviatoslav Otchenash. Což je fér, protože otčenáše jsou asi častou reakcí na toto oživlé umění.

"Profesionální užívání anestetik." No, tak tím se mi aspoň zodpověděla otázka o příčetnosti modelů.


Náhodně stažená fotka z internetu pro představu. Poučný konec článku nebude, jsem na to v moc velkém šoku.

Žádné komentáře:

Okomentovat