pondělí 20. března 2017

Testosteron na tebe, bábovko

Jsem hypochondr, to jsem ochotná si přiznat, ale jsem hypochondr s otevřenou myslí. Do určité míry. Když jsem se nasměrovala na stránku o psychosomatice a našla jako první příspěvek toto,

"Taky Vám připadá, že dnešní ´muži jsou zženštilí? Nechodí na vojnu, která by jim dle mého názoru prospěla, co jsem slyšela tak prý už není moderní se dvořit ženám, např. koupit ji panáku v restauraci, pozvat ji na schůzku ale na fcb si najdu její profil, pošlu zprávu a buď to vyjde nebo ne. Tak se mi zdá, že dnešní chlapci i dívky jsou o to kouzlo nechtěného ochuzeni ."

měla jsem malé nutkání opakovaně se tlouct tupým předmětem do hlavy. Leč nic tupějšího, než přispěvatelku, jsem nenašla.

Až mi to vehnalo slzu do oka. Já brečet můžu, jsem žena a mám to povolené. Ženy jsou slabé bytosti a emoce jsou jim tolerovány. Stačí, aby oko zvlhlo chlapovi, a je to konečná. Nikdo nechce chlapa s emocema! Citlivý přístup k partnerce i rodině? Ježiš, kdo o to stojí?

Vojna, ta je naučila, šmejdy!

Když už na ni nemusí, musíme se toho ujmout my, zachraňme muže pro další generace. Zvyšme svému partnerovi testosteron se třeba takovým "Hamburgerem". O co jde? O tohle: "Šikanovaný se zabalí mezi dvě matrace, sváže se a schodí ze schodů."

Více inspirace najdete zde.

"Chlapi se neoblíkaj jako chlapi, to dřív, to bylo úplně jiné." Tato věta často vychází z úst militantní matky, která je ženou asi jen proto, že si neumí nechat narůst penis. To se bohužel nedá říct o knírku.

"Dřív se lidi tolik nerozváděli." Ano, a radši přetrpěli život s někým, s kým jim není dobře. Svou frustrací pak možná i dětem vojnu nahradili. Lepší celá rodina s hádkami a fackami, než neúplná, ne asi.

Jsem otevřená cizím názorům, ale ať na to koukám z jakého úhlu chci, pořád to ne a ne rozlouskout. Válka je projevem síly, mužnosti? Nejsem si jistá. Válka je projevem pokřiveného vnímání, ega a touhou po moci.

Lidi, pohled na výchovu a svět celkově, se prostě mění. Díky bohu. Výchova se začala lámat z té "škoda rány, která padne vedle, moji rodiče to taky dělali a podívejte, jak jsem v pořádku" na výchovu, kdy s dětmi mluvíme, řekneme jim co nesmí, proč to nesmí a co můžou. Nejde něco zakázat s tím, že jsem to tak prostě řekla. Zvídavost je normální vlastnost, netřeba ji zabít.

Tak si, prosím, přestaňte stěžovat na chlapy a začněte u sebe. Třeba oholením knírku.

Výherní příspěvek z diskuze je pak zde, seberte děckám hračky a běžte jim koupit glocka. Na kino zapomeňtě, vezměte je na pitvu!


"Chlapi jako já už jsou rozebraní, noví za moc nestojej, tož to dopadá takhle. Svoje kluky vedu k tvrdčímu sportu, učím je bít se a nebát se, jak budou trochu starší, snad rádi čuchnou ke zbraním:-)
Od útlého dětství se mnou sledují drastické dokumenty, aby znali cenu svobody a křehkost života...
Víc pro zdravou společnost nedokážu udělat"

Žádné komentáře:

Okomentovat