čtvrtek 8. září 2016

Shrnutí

Sakra, zapomněla jsem zveřejnit poslední článek, není sice zrovna moc aktuální, ale v šuplíčku ho nenechám!

Shodli jsme se, že Svinjak bude naše poslední slovinské dobrodružství a rozhodli se vyrazit domů. Skoro 800 km před námi, ideální odpočinek po 5hodinovém výletě smrti.

Na parkovišti se Ondra začal převlékat - když se vyválíte na zemi a ještě se potíte jako prase, protože táhnete všechen náklad, převlečení je docela vhodné. Já, něžná květina, jsem zanořila nos do svého podpaží a inhalovala, jak moc velké peklo to je. Mezitím, co on tam stál polonahý a já seděla s nosem v podpaží, zjevily se u nás dvě asi hodně odvážné (nebo zoufalé) výletnice z Nizozemí. Prosily o svezení.

Oba jsme se mlčky podívali na zadní sedačky, kde už leta sídlí jen Ronald a podle toho taky tak vypadá. Chlupy, chlupy všude. A kde nejsou chlupy, tam byl náš soukromý odpadkový koš. Opravdu by vás musely nohy bolet hodně zoufale, aby se vám do toho chtělo. Jim se chtělo. Ronald byl ale tak vysílen, že se nehodlal pohnout ani o centimetr, obávám se, že ani kdyby chtěl, tak prostě neměl už sílu hnout ani packou. Slečny ho odtažením za pacinky přeorganizovaly a posadily se. Doufala jsem, že aspoň těch pár minut, než dorazíme do města, bude mít plnou kontrolu nad svěrači. Zvládl to!



Jako vzorný spolujezdec jsem se snažila udržovat řidiče bdělého. Částečně z vděku a solidarity a částečně taky proto, že se mi fakt nechtělo ještě umřít. Dlouho jsem neměla takovou krizičku. V bdělém stavu jsem se udržovala colou.

Množstvím sežraných sušenek si slušně zadělávala na cukrovku. Až do Čech jsme to zvládali oba docela dobře, po přejetí hranic jsme museli zastavit na odpočívadle a na chvíli to zalomit. Ondra usnul opřený na mně a já neměla odvahu se pohnout, abych ho nevzbudila. Naštěstí mu těch pár minut stačilo, já už nezvládala ani trošku. Prospali jsme celý víkend. Regenerační dovolená vypadá asi trochu jinak. Ale miluju tenhle styl trávení volného času, beztak jsem už o cestě domů čuměla na hory a přemýšlela, kam vylezeme příště! (Aktuální poznámka - na žádnou další horu jsme už nelezli, jsme líní a asi se za to už ani nestydíme.)

Žádné komentáře:

Okomentovat