pondělí 13. května 2013

41. Království za fén


Když mi někdo vypráví, jak by chtěl žít v minulých stoletích, jen nevěřícně kroutím hlavou. Nádherná příroda, to ano, ale co hygiena a elektrické spotřebiče? Nenásilně přiznávám, že jsem rozmazlená, a když jedu pod stan, tak moje největší starost je, jak se upravím. Klidně budu trochu zablácená, ale mít mastné vlasy? Nejhorší noční můra hned po Abdulovi probodávajícím mě propiskou.

Narážím na to, protože stále nemám fén, objednala jsem ho v den, kdy můj starý kamarád odešel do křemíkového nebe a podle Amazonu tu měl druhý den být. Nebyl. Ale hlavně že fixy na textil mi poslali pomalu ještě v ten den, kdy jsem objednala. Bez nich si život představit umím vcelku bez potíží. Vlasy mi schnou přibližně 5 hodin, než uschnou, můžu si je mýt znova. Chodím tedy spát s mokrými vlasy. Ideální k tomu, abych se ráno budila s bolestí v krku a avantgardním uměním na hlavě.

V Indy ovládaném KFC se žádný zázrak také nekoná. Drahý dál otročí a nechali si ho tam asi jen proto, aby zaučil ostatní a mohli ho vyhodit o něco později. Slibovaná pozice manažera prodejny se konat nebude. Poprvé za ty měsíce si vydobyl volno o víkendu a on o něj přišel s vyhozeným šéfem. Ještě chvíli tam bude pracovat a začne mít svalové záškuby kdykoli, když budu k obědu dělat kuře.

Můj šéfik si objednal brýle na počítač, aby si neničil zrak, a když je bude mít nasazené, nesmíme žertovat a máme ho oslovovat Doctor K. Teď kdykoli procházím, nasadí si je a hodí zářivý úsměv. Nemám na vybranou.

Jo a končím s kupováním losů, na 7 utracených liber se mi vrátily 2, to není skore, o jakém jsem snila. V mém snu byla spíš trochu pláž a taky brčko a koktejl a Hugh Jackman.

Žádné komentáře:

Okomentovat