pátek 26. srpna 2016

Sága rodu Zrzavců

Dva psi jsou mnohem lepší než jeden, sice je to pořád o dva psy víc, než je ideální počet, ale ty světlé chvilky si užívám. Dělat si z nich srandu je tak snadné a nemorální, jako když si děláte srandu z malých dětí, miluju to!

Ronald je na BARFu (krmení syrovým masem, zeleninou,…), jediný důvod, proč Teo byl dřív na granulích, byl nedostatek místa v mrazáku. Teď mi vůči němu nepřišlo fér, aby chroupal granule, zatímco Buřtoslav láduje maso. Občas jsem i soucitná a tak. Takže žerou maso oba, k němu dostávají zeleninu, aby se trochu zaplácli a byli sytí aspoň pár minut. Jenže jaký pán… Teánek je poněkud nenažraný. A je schopný riskovat krk kvůli kelímku od jogurtu, který dostávají k vyčištění. Ronald sice s recyklací pomáhá taky rád, ale Teovy snahy o získání kelímků jsou natolik zoufalé, že ho radši nechá. Myslím, že ho bere jako mladšího (a retardovaného) sourozence, kterého se stejně nemůže zbavit, tak ho prostě tiše trpí.

Tady trpí taky.


Jenže Teo je dravý i do zeleniny (to nemá po mně). Buřt k masu míval zeleninu nastrouhanou a politou losovým olejem, Teovi stačilo hodit celou mrkev/ jablko a neměl s tím problém. Zkusila jsem to Ronaldovi jen lehce nakrájet. Nesežral to. Teo ovšem nezahálel. Druhý den to Ronald už neriskoval. Myslím, že tady mi Teo poprvé v životě něco usnadnil.

Po vaření nám zbyl kus celeru i s natí, trochu jsem provokovala Tea a on se ho snažil sežrat. To vzbudilo Buřtovu pozornost a celer se najednou stal úplnou modlou obou zrzounů. Lowcost zábava k letním večerům. Totéž povedeno s citrónem, který nejí ani jeden z nich. Proč by taky pes žral citron, že ano. Stačilo ale trochu Tea hecovat, že citron dostane Ronald a lehce manipulovatelný Teánek ho do sebe s výrazem největšího utrpení vdechnul. To jsou ty chvíle, kdy i já jsem překvapená.

Najdi deset rozdílů!


A tuhle fotku jsem sdílela na Instagram s hashtagem vegan. Nevinný vtípek, říkala jsem si. Když mi to lajkovali lidští vegani, přišlo mi to jen úsměvné, když mi to lajkovali lidé, jejichž psi jsou vegani, tak jsem se fakt pozastavila. Nejenže je v psím kolektivu nebude mít nikdo rád, pokud to jako jejich lidská odnož musí vyprávět na potkání, ale jako vážně? Pes vegan? Šelma na zelenině a bylinkách? Existuje třeba psí tofu? Že se člověk rozhodne nejíst maso mi přijde v pořádku, co si budem povídat, masožroutský průmysl není zrovna k přírodě šetrný a za každým steakem je zabité zvíře, ale aplikovat to na jiný živočišný druh, jehož hlavní díl potravy tvoří právě maso? Nezavání to taky trochu týráním zvířat? A dokonce existují i veganské granule. Ano, i u psů se objevují alergie na různé druhy masa, ale asi jen u veganů se záhadně objeví jejich mazlíčkům alergie na všechny druhy. Co si prostě pořídit křečka?

Žádné komentáře:

Okomentovat