pondělí 29. července 2013

52. Camden Town


Asi mi není dáno pracovat. Buď mě bojkotuje mobil, v lepším případě, nebo sama já. Životopisy rozdávám jak na běžícím páse, nedochází mi ale, že by se hodilo hlídat telefon. Především ten můj proradný smártfoun, který není smárt ani trochu, je spíše vychcaný. Hlasovou zprávu, abych se ozvala kvůli pohovoru, mi netaktně zamlčel a vyplivnul ji na mě až následující den. Děkuji pěkně.

Další příležitost jsem, jak jsem již naznačila, zazdila sama. Byl to podnik ve stylu ovocného baru, na dveřích cedulka, že najímají pracovníky. Zaběhla jsem tam, optala se a už jsem chtěla jít. Ale slečna manažerka si mě vzala ven a povídala si, dávala mi různé otázky a mně úplně nedocvaklo, že bych neměla být až tak moc sama sebou. A že bych vážně neměla říkat o tom, že nemám nejmenší tušení, kolik hodin můžu legálně odpracovat jako student. Na mou omluvu dodávám, že vážně nevím, jak to zjistit, když jsem si vyřizovala NI číslo, napsala mě jako studenta, ale když zjistila, že školu nedělám v království, zase to přeškrtla. Jsem takový vyvrhelík, vůbec nevím, kam se zařadit.

O víkendu jsme s drahým navštívila Camden Town, čtvrť proslulou trhy. O tom jsem se před drahým nezmínila, protože bych ho tam jinak dobrovolně nedostala. Vystoupili jsme z metra a oddala jsem se jeho navigačním schopnostem. Když se ulice čím dál víc vylidňovala, přišlo mi to proti logice, po chvilce naléhání jsme se otočili a šli přesně na druhou stranu. Tentokrát už správně.

Ale k věci, čtvrť mě naprosto uchvátila, nevěděla jsem kam koukat dřív, vůbec to nevypadalo jak v Londýně, tohle byl svět sám pro sebe. Plno stánků s ne úplně mainstreamovým oblečením a očividně by se dalo i dobře smlouvat. Koukala jsem na jedny šaty, ptala jsem se na cenu, ale nerozuměla jsem, tak jsem zopakovala tu cenu, kterou jsem myslela, že pán řekl. Najednou cenu snížil, a když jsem pořád tak nerozhodně koukala, snížil ji o dalších pár liber. Tady jsem zalitovala, že jsem drahého táhla, protože při pohledu na jeho výraz, který měl k nirváně hodně daleko, jsem vidinu plných nákupních tašek vzdala. Ale i pouhá procházka (jestli se tak dá nazvat to prodírání davy) za to stála. Kvalita fotek není nic moc, nevšimla jsem si, že si mi přehodil v kabelce režim focení.




A sem jsem se těšila nejvíc, všude sochy koní, něco pro mě. Stables Market.


Tohle jsou, prosím, tolaety na Stables Market. Bohužel má většina lidí pocit, že se musí na záchodě podepsat a připsat k tomu nějaké moudro. Fakt by mě nenapadlo někomu čmárat na malbu/kresbu.



Kdyby se vám zdálo, že nabízené zboží je moc fádní, můžete si koupit umělecky vycpanou lišku. Anatomii zdar.


Obchod pro milovníky neonů a dunivé hudby v ne zrovna přijatelné hranici decibelů. Vevnitř se fotit nemohlo, bohužel.


A na závěr pózující pán.

Žádné komentáře:

Okomentovat