pondělí 30. září 2013

62. Jélené, oči máš zélené


Kdysi jsem si udělala seznam věcí, které tu chci, ještě než se vrátím do Čech, vidět. Postupně jsem přehodnocovala, co je akorát drahé lákadlo na turisty, a co za to vážně stojí. Většina drahých atrakcí v centru za to vážně nestojí, je to způsob jak hezky nalákat turistu a trochu mu očesat úspory. A asi se už tu necítím jako turista, i když mně to tady někdy neuvěřitelným způsobem leze na nervy, beru to jako domov. Vážně se mi bude stýskat po našem "Special guyovi", postarším vysokém pánovi se zálibou v minisukních a vysokých podpatcích. Vždy jsem z jeho modelu tak konsternována, že nestihnu fotit.

Abych to nezamluvila, jedna z položek na seznamu byla, že bych chtěla vidět pólo. Seznam jsem nechala povalovat v pokoji a nečekaně neskončil v koši jako zvoneček, stal se zázrak a drahý si ho přečetl - a objednal lístky na polo. Kdyby to neudělal, měla bych smůlu - sezona končí. Takže jsme byli na posledním zápase sezony a stálo to za to. Najít cestu bylo náročné pro oba, já neměla čas, protože jsem se snažila udělat z obličeje po prohýřené noci něco koukatelného a drahý a jeho hledání spojů a cest, to je prostě noční můra. Nakonec jsme si zanadávali jen lehce a vydali se na nádraží.

Vystoupili jsme, ptala jsem se, kudy půjdeme. Když mi drahý pověděl směr, vydala jsem se na druhou stranu, mám to ozkoušené a nikdy to nezklamalo. Má pozoruhodný talent chodit přesně na opačnou stranu. Když chytíme správný směr, řídí se podle navigace a já se snažím věřit, že tam trefíme. Trefili. Pravidla póla jsem zrovna nastudované neměla, takže jsem byla v šoku, jak velké to hřiště je a lehce jsem zaplakala, protože zoom u mého foťáku funguje tak, že zvednu zadek a přiblížím se k focenému objektu. Což by tady asi nebylo vítané. V poločase se ale diváci (po vyzvání) nahrnuli do hřiště a dupali trávník, pár zvědavců otravovalo jezdce a jejich koně. Byli ochotní odpovídat na blbé otázky a koně se nechali drbat otravnou Magdou. Takže i když jsem si moc nazafotila, spokojená jsem rozhodně byla.



Zpátky jsme to vzali pěšky přes dva velké parky, což se nakonec ukázalo jako minimálně 15 km, fňukala jsem jen lehce. První park byl něco na způsob obory, jásala jsem, když jsem našla jelení hovno. Jásala jsem víc, když jsem viděla pak i tvůrce té hromádky. Pár metrů ode mě byl jelen a nevypadal plaše. A navzdory říji ani agresivně, což bylo ještě lepší. Být uprostřed Londýna napadena jelenem, ne, to je moc divné i na mě. Jelenů i s harémem jsme zahlédli, nebo spíš o ně zakopli (vážně nebyli daleko), opravdu hodně, z čehož byl drahý v sedmém nebi, vyloženě si užíval, že jsem musela každého jednotlivce několik minut obtěžovat fotoaparátem. Aspoň že jelínci pózovali.



Žádné komentáře:

Okomentovat