pondělí 15. března 2021

2021 be like

Vypisovat na blog zajímavý zážitky, zatímco se nic neděje, je poměrně náročná činnost. Proto to nedělám. Ale pár momentů stojí za archivaci, tak je tu sem bez ladu a skladu naházím.

Zde jsou mé highlights of 2021: 

Spadl mi telefon do záchodu. Což je pro člověka, kterej si desinfikuje i desinfekci, fakt pekelnej zážitek.

Povedlo katapultovat dresink na těstovinovej salát na stěny kuchyně a část proletěla až do obytný místnosti. Mít psí úklidovou četu se hodilo. Škoda, že když je zvednete do vzduchu, deaktivují se a nechtějí lízat stěny.

Byla jsem v Makru. Dokonce jsem se kvůli tomu nalíčila a vzala si šaty.

Viděla jsem v lese kance, mírumilovně nás ignoroval.

Udělala se mi díra na botě. Mírumilovně ji ignoruji.

Nakoupila jsem si spoustu oblečení, který mi nesedí, ale neměla jsem nervy na to ho vrátit. Značení velikostí je pro mě největší záhadou poslední doby. Dokonce od jedný značky mám velikosti XS i L a jsou mi oboje v pohodě. Ty objednaný z internetu nikoli.

Má největší společenská událost se odehrála na chirurgickém sálku, kdy mi řezali pihu a sestřička se mnou konverzovala. Přála jsem si, abych měla pih ještě několik a nemusela jít tak rychle domů.

Měla jsem půjčenou virtuální realitu a byla za to placená. Práce copywritera je občas fakt boží.

Zamrznul nám zámek u dveří spolujezdce. Nejdřív nešel zavřít, pak nešel otevřít. Několik dní jsem se soukala přes sedadlo řidiče.

Přestal fungoval zámek u kufru, psy soukáme skrz sklopenou sedačku.

Ve dvou jsme sežrali kýbl KFC, který je pro 4 lidi. Z kalhot jsem definitivně přesedlala na legíny.

Počet druhů kytek v našem mini bytě vzrostl na 29. Od některých druhů mám několik exemplářů.

Od začátku roku jsem nachodila přes 600 kilometrů. Něco z té vzdálenosti je míchání krupičky a vyčesávání psí srsti.


Psi vypadají se současnou situací ale nesmírně spokojení.







5 komentářů:

  1. :D co dodat... být tebou, už mi dávno hrábne :D klobouk dolů:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť Magdě už dávno hráblo, podobně jako skoro všem normálním lidem ;) Btw ten cákanec na zdi je docela slušnej. Šlo to vyčistit, eM, nebo to potřebovalo přemalovat?

      Vymazat
    2. Přesně jak říká Mára, už mi hráblo :D Docela to šlo, máme na stěně horší úkazy, který volají po malování... :D

      Vymazat
  2. trochu mi to připomnělo vyšetřování ztráty třídní knihy.. otevřel dveře třídy tak, že nešly zavřít.. zavřel dveře třídy tak, že nešly otevřít

    OdpovědětVymazat
  3. :-D :-D tá stena je fajn, ja už si zvykám, naše dítko je čistý maliar a to má 9 mesiacov. Už sa "teším", keď objaví farbičky, fixky a podobne.

    OdpovědětVymazat