pondělí 6. června 2016

Zrak je přeceňovaný

S očima mám problémy stále, teda ono je toho už tolik, že ty oči zas tolik nevnímám. Nejsem si jistá, jestli je to dobrá nebo špatná zpráva.

Každopádně lidé okolo se mi stále snaží pomoct víc než odborníci. Což je na jednu stranu hrozně hezké. Díky jednomu takovému dobrému skutku kamaráda jsem se rozhodla napsat recenzi na oční kapky. U nás nesehnatelné. Za což by český spotřebitel byl měl být rozhodně rád.

Začneme postupně. Obal vypadá velmi stylově, leč trochu jako obal od kondomů. Možná se tím výrobce snaží naznačit, že vám to s očima fakt vyjebe. Po otevření jsem myslela, že zírám na malou lahvičku s parfémem. Ono to možná není tak daleko od pravdy, zkuste si totiž dát svůj oblíbený parfém do oka, garantuji, že nezažijete ani poloviční muka, jaká jsem zažívala, když jsem si to do očí kápla tohle. Naštěstí jsem zkusila jen jedno oko, to bolavější, protože to se obětovat v nejhorším může. Prostorové vidění je sice taky fajn, ale kdo neriskuje… všichni to známe.

Po několika minutách křiku a svíjení se v bolestech jsem se podívala do návodu, jestli to fakt má být do oka. Ano, má. Obrázek to tam naznačoval naprosto jasně, leč zbytek byl japonsky. Čekala jsem, kdy mi začnou rašit chapadla. Obraz se mi rozpixeloval.

Trvalo to jen nějakých slabých pět minut a byla jsem schopná oko otevřít úplně. Znáte ten pocit, když si vypláchnete ústa hodně pálivou ústní vodou? Ten, jak vám přijde, že vám sleze sliznice a oloupe se maso? Tak tenhle pocit jsem měla ve svém oku. Protože víte, co Japonci dávají do očních kapek? Mentol, ty vole, mentol! Smutné a lehce děsivé je to, že z toho složení se ten mentol jeví jako nejšetrnější složka. Tohle kombo krásně doplňují kyseliny a látky, o kterých jsem si jistá, že v Evropě nejsou legální.


Ale když to vezmu kolem a kolem, najednou mi ta bolest oka nepřišla tak hrozná. Může to být horší, znatelně horší!

Žádné komentáře:

Okomentovat