neděle 3. ledna 2016

Pojď mi, novej roku!

Tak samozřejmě, co jiného by mohlo být jako téma týdne, než novoroční předsevzetí. Já si neházím klacky pod nohy, vím, že jsem líná, tak si prostě žádné nedávám a nejsem ze sebe pak zklamaná. Minimálně v tomhle ohledu. Jinak jsem ze sebe nešťastná dost pravidelně, ale to asi všímavý čtenář zpozoroval.

Silvestr jsem trávila jako profesionální křen - v obležení dvou dlouholetých párů. Ale už jsem se se svou pozicí tak srovnala, že mi to vůbec nevadilo, byl to jeden z nejlepších silvestrů za poslední roky. Nebo minimálně o třídu výš než ten loňský, před kterým jsem dostala kopačky. Ale ten den by překonalo asi i to, kdybych měla nějakou exotickou horečku, co si budem nalhávat, laťka nebyla nasazena moc vysoko.

Každopádně spojení inteligentních lidí, Jamesona a taneční hry Just Dance je skvělé! A kdo neví, nechť se podívá SEM - jo, přesně tak, v ruce máte ovladač, který snímá, jak moc nešikovní jste. A ano, přesně takhle debilně jsme vydrželi křepčit několik hodin. V paneláku. Mají tam asi hodně tolerantní sousedy, ale my jsme všichni takoví podvyživení, že možná ani neslyší tu snahu.

Další hra je pro mě už poněkud více děsivá, ve dvojicích si popisujete osobnosti, které jsou na kartičkách a hádáte, pak ty samé lidi popisujete jedním slovem a v posledním kole pantomimou. Tam mám spotřebu Jamesona vždy nejvyšší. Pantomima mě děsila odjakživa a teď si představte, jak člověk ukazuje takového Pavla Bobka nebo Billa Clintona (tam se odkazujeme spíš na Monicu, ehm, ehm).

Psa jsem nechala našim, ono to tu bylo fakt trochu hlučnější, než by se mu líbilo, a taky jsem nezodpovědná a chtěla jsem pít, že áno. Ještě před tím jsme s ním ale museli na veterinu, má něco s okem. Marně jsem se snažila vysvětlit té paní doktorce s patrně ještě nezaschlým diplomem, že když se mi bude snažit psa uškrtit, neuklidní ho a do oka se mu nepodívá. Ne, nemám do toho pravděpodobně co mluvit, o zvířatech nic nevím. Další dva lidé se tedy přidali a za trochy jekotu a násilí se snažili psa znehybnit. Se stejnou účinností, jako kdybyste venčili hada na kšírách, Teo se ve stresu mění v tekutinu a je nepolapitelný. Ale na rozdíl od tekutiny má hodně zubíků. A došla mu trpělivost, takže je začal používat. Upřímně jsem mu fandila, protože kdyby mi dělal někdo to, co oni jemu, tak je pokoušu taky. Ale dala jsem mu košík a s menšími svalovými záškuby a odporem jsem sledovala, jak se mu snaží nakapat do oka. Pak mu do oka začala stříkat. Jasně, protože kapky jsou mainstream, proč psa stresovat trošku, když ho můžete vystresovat pořádně.

Doma pak naši nebyli schopni mu tam ty kapky 4x denně aplikovat, protože, světe div se, byl tak vystresovaný, že jen co viděl obal, bral roha. Já jsem v kapání úspěšnější, protože už trochu vím, jak na něj. Přes klikr chválím, když leží klidně a má nad okem kapky. Když se mi ho povedlo uklidnit tak, že se nebránil vůbec, kápla jsem mu vítězoslavně do oka. Přesně jak ve filmu. Zpomaleně se pohybující kapka letí vzduchem a za dramatického žbluňknutí skončila v oku. V tom druhém. No co, nejsem jediná, kdo má problém s pravou a levou. Prevence je taky důležitá.

A od té doby, co ho tu zas mám, jsem trochu ostražitější, takže když jsem zaslechla šramocení z kuchyně, které znělo naprosto povědomě, vyletěla jsem z pokoje se slovy: "Ty zmrde!" Z kuchyně se ozval jemný hlas mé spolubydlící: "To jsem byla já."


Jo a taky se mi hned po příchodu ze silvestrovských oslav podařilo vyhodit pojistky, a když jsem je šla nahodit, zakopla jsem o židli. I přesto se nemohu zbavit dojmu, že tenhle rok je lepší než ten přechozí. Což je možná malinko smutné.

Žádné komentáře:

Okomentovat