úterý 2. července 2019

Meh

Takovej ten den na hovno zná asi každej. Teo už neblije, zato mu nevyšla nejlíp krev, takže mám plnej mrazák masa, kterým teď nesmím krmit a z granulový stravy se mu ucpala anální žlázka. Teda asi. Vzhledem k tomu, že si z malého otvoru udělal cosi, za co by se nemusel stydět ani pavián. A tak jsem se prošla v rámci ranního venčení na veterinu. Byla jsem tam před ordinačníma hodinama, stejně jako tři další lidi. Yey.

V ordinaci to byla rychlovka, ani nepřemýšleli, jestli to není třeba něco jinýho a už z něj sestra mačkala poměrně nechutnou tekutinu. Která mu stékala po huňatém kožíšku. A zůstala tam. Kdo jste ještě neměl tu čest, tak to smrdí. Fakt hodně. Uvědomila jsem si to v tramvaji, když ten smrad přebil i běžné cestující. A tak jsem šla pěšky i domů.

S přicházejícím PMS se měním na protivný cosi, který není schopný přemýšlení ani mezilidský interakce. Tak jsem se rozhodla přehlížet deadliny a uklidit si pořádně byt. Aby aspoň něco vypadalo, jakože je v pořádku.

Kompletně jsem odchlupila podlahu, rohožku a všechen ten ne až tak chytře zvolenenej bílej nábytek. Umyla sprcháč, vytřela, vyprala psí pelech i předložku před sprcháč. Dokonalost sama.

K večeři byly na plánu lasaně. Všechno nakoupený, jen to uvařit. Bohužel jsem v procesu zjistila, že se z rajčat vyprášila plíseň a protlak byl nakoupenej asi fakt dlouho. Minimálka do prosince. Loňskýho roku. A po ochutnání jsem došla k závěru, že asi fakt už ok nebude. Místo toho vznikla hráškovka, těšila jsem se, jak si do ní vypeču slaninu, ale to by nesměla bejt libová. LI-BO-VÁ. Moje PMS už to moc nezvládalo, ale ještě jsem se držela.

Večer slyšíme z chodby, jak Méďa něco vylizuje. Tak rozsvítíme. Moje napodruhý opravený čidlo má náběh 6 vteřin, než se rozsvítí. Včera bych bývala i ocenila, kdyby se nerozsvítilo vůbec. Přes půl předsíně byla louže. Přes půl vytřený předsíně bylo regulérně nachcáno a ten pitomec to po sobě asi uklízel nebo si hrál na Bear Gryllse. Vylízat to fakt nestihl, a tak se to vsáklo i do rohožky. Mám vyhodit psa nebo rohožku?

Taky si do toho stihl lehnout a přemístit se do různých zákoutí v bytě a nechat tam po sobě kapky. Tak jsem ho osprchovala, utřela a při večerním venčení rekapitulovala, jak mi ten den dal zabrat. A v tu chvíli jsem viděla, jak se začal v něčem válet. Byla to mršina.

Žádné komentáře:

Okomentovat